MINGGU KELAPAN (5 Ogos 2013 – 10 Ogos 2013)
Assalamualaikum & Salam sejahtera.
Alhamdulillah. Kini berada di minggu kelapan. Pada minggu ini beberapa tugasan yang diberi telah dilaksanakan dengan baik. Antara tugasannya ialah membuat surat sebut harga dan memindahkan video CCTV ke dalam cakera padat(cd) untuk membuat laporan CCTV. Selain itu, mengemaskini borang surat sebut harga yang telah dikeluarkan kepada klien. Tugasan yang seterusnya pula ialah menyediakan borang-borang laporan yang diperlukan. Sempena Hari Raya Puasa, syarikat MEB mengambil cuti bermula pada 7 Ogos 2013 sehingga 10 Ogos 2013.


Gambar rajah di atas menunjukkan mengemaskini borang surat sebut harga.

Pengetahuan serta kemahiran yang didapati pada minggu kelapan ini ialah mengetahui cara untuk memindahkan sebuah video CCTV ke dalam bentuk cakera padat(cd) dan juga mengetahui cara menyediakan laporan yang lengkap.

Gambar rajah di atas menunjukkan borang laporan CCTV yang telah disediakan.

Impak dan kesannya pula ialah lebih peka dalam melakukan sesuatu tugasan atau dokumen serta dapat menyediakan laporan kerja dengan betul dan kemas.

Gambar rajah di atas menunjukkan MEB akan bercuti pada 7 Ogos 2013 sehingga 10 Ogos 2013 sempena Hari Raya Puasa.

Sekian terima kasih.





1 comment:

  1. The best titanium tube in terms of mass. You get a
    The biggest titanium tube you could think of. The 바카라 사이트 closest one? You get a stainless steel tube? You get a 라이브스코어 stainless steel tube? You get 바카라사이트 a 블랙 잭 stainless steel titanium tubing

    ReplyDelete